RSS

21 Nisan 2009 Salı

Vodaco Agency’den Google Başarı Öyküsü


Vodaco Agency’nin Vestel için uyguladığı Google AdWords kampanyası Google tarafından global çapta başarı hikayesi olarak seçildi. “Satış Sonrası Servis Kampanyası”, yüksek oranda geri bildirim alınması ve elde edilen sonuçların belirlenen hedeflerin de üzerinde çıkması ile Google tarafından örnek başarı öyküsü olarak tercih edildi. Vodaco Agency tarafından Ekim ayından beri yönetilen kampanya halen devam ediyor.

Vodaco Agency tarafından Vestel’in online pazarlama stratejisi doğrultusunda planlanan ve uygulanan “Satış Sonrası Servis Kampanyası”, online mecrayı kullanan hedef kitleler ile doğru yerde, uygun zamanda, etkin mesajlarla buluşmayı strateji olarak belirleyen Vestel’i tüketicileri ile buluşturdu. Kampanya ile internetten yetkili servise ulaşmaya çalışan tüketicilerin hızlı ve kolay biçimde ilgili servise ulaşması sağlandı.

“Satış Sonrası Servis Kampanyası” servis arayanlara ve belli lokasyon arayanlara göre iki boyutta gerçekleştirildi. Servis arayanlar tarafında 165 adet anahtar kelime kullanıldı. Anahtar kelime olarak “Vestel servis” kelimesi yüzde 46, “Vestel servisleri” kelimesi yüzde 52, “TV servis” kelimesi yüzde 21 tıklama oranına ulaşıldı.

Coğrafi dağılıma göre hazırlanan kampanyada ise 330 anahtar kelime kullanıldı ve yüksek geri dönüş oranları elde edildi. “Vestel Servis İzmir” için tıklama oranı yüzde 64, Ankara için yüzde 63, Vestel fabrikalarının bulunduğu Manisa için yüzde 52, “Tokat Vestel Servis” için yüzde 46’ya ulaşıldı. Kampanyada ayrıca yüksek tıklanma oranlarıyla beraber kelimelerin aranma sayıları da oldukça yüksek gerçekleşmiştir. Örneğin “Vestel servis” yaklaşık 70 bin kez gösterilip, 32 bin kez tıklanmıştır.


Vodaco Agency’nin planladığı ve uyguladığı “Satış Sonrası Servis Kampanyası”, marka algısına; satış sonrası hizmette hızlı ve daima erişilebilir, yenilikçi olduğuna yönelik katkı yaptı. Güncel mesajlar hedef kitleye ulaştırıldı. Ayrıca çağrı merkezine gelen arama adetleri azaldı ve operasyonel verimlilik de sağlanmış oldu. Vodaco Agency, Google AdWords kanalını Vestel’in yaptığı her pazarlama aktivitesinin vazgeçilmez bir parçası olarak kullanmaya devam ediyor.

Hiç yorum yok: