E-mail'le genelde attığım "5 dakika analizlerimi" artık buraya yazayım diye düşündüm. Bakalım başımıza ne işler açılacak ;)
Bu haftaki analiz Vestel'in Sevgilime Supriz projesi üzerine. Kampanya sitelerinin, kampanya bittikten sonraki durumları Türkiye'de çok ciddiye alınmayabiliyor.
Ama, site analiz raporlarını incelerken bu ay içerisinde hiç de küçümsenmeyecek bir trafiğin bu aylar önce bitmiş kampanyanın sitesine geldiğini gördüm.
Dolayısıyla söylemek istediklerim yalnız bu siteyle ilgili değil, genel proje planlamasının bu fazı'da iyi planlayarak yapılması gerekliliği.
Gelelim "5 dakika analiz"ime;
Hızlıca gördüğüm bazı ilerletilebilecek konular;
Vestel ve Proje açısından:
Oyun hakkında bilgi olmalı (Böyle bir oyun vardı 2009'da sonuçlandı, kazananlar burada listeli, ileride de burada etkinlikler yapmayı planlıyoruz, vb.)
Ödüllerde verilen ürünlere link konulması faydalı olurdu.
Oyunu ödülsüz oynatamaz mıyız? Trafik geliyor sonunda.
Troya biletleri 300 Kişi kazanan listesi diyoruz ama 20 kişi listelemişiz (bu listede de frame içerisinde tasarım sorunu var - scroll bar)
Vodaco açısından:
VodacoAgency'nin creative tarafta yaptığı önemli projelerden biri, ama bizim yaptığımıza dair hiç bir link veya bilgi yok.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder